Söndagsmorgon





Foto: Jag

OBS! Jag vill förtydliga att alla mina bilder är skyddade enligt upphovsrättslagen och får inte kopieras utan någon tillåtelse från mig. Kontakta mig via:
[email protected] om ni vill låna en bild eller fråga något annat!

Kom hem för en kvart sen, och är helt slut efter ett jobbigt träninspass. Plötsligt kom jag på att jag inte svarat på frågorna i frågestunden. Den är inte försent än att stälal frågorna, så skynda nu innan det är för sent.

FRÅGA MIG! FRÅGA MIG! FRÅGA MIG!

Kommentarer
Postat av: Någon

Fin fina bilder :D

2010-04-25 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0