Kräftskiva



I fredags kväll hade familjen kräftskiva (mums...! ) ute i växthuset. Kräftorna var svingoda och för att inte tala om pappas bröd som han hade bakat. Riktigt musigt :)

Inatt sov jag hos mina favorittvillingar, då vi planerade för en liten fototur med något tema. Vädret var verkligen inte på vår sida. Det har spöregnat hela dagen. Men vi gick till en liten "scen" som vi kände till, och lite bilder fick vi i alla fall...

Nu håller jag på att somna här framför datorn, så det är nog bäst att lägga sig i sängen, som kissen redanvärmt upp, med detsamma. Vi hörs mer imorgon! Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv. Tack så mycket, vad söt du är :)



Gillar verkligen ditt portfolie. Du har inte lust att hjälpa mig med liknade? Vill så gärna få ordning på mina bilder.



Ha en bra dag / Kram Jennie

2010-08-09 @ 12:13:46
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv. Jag tänkte kanske något i stil med något liknade system som du lagt upp på din blogg. Alltså typ ett galleri så. Verkligen skit bra.



Vet inte riktigt hur man ska gå till väga, förslag?



Kram / Jennie

2010-08-09 @ 14:33:32
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0