Skoltider



Visst blir man sugen på att ta en liten fototur när man ser bilden? ;]


Nu har skolan börjat igen. Tycker det har varit jättebra hittills, och det är verkligen skönt att komma in i de vanliga rutinerna igen. Vårt schema är jättebra. Vi börjar runt 8 nästan varje dag ( förrutom på torsdagar då vi har sovmorgon till 09.40 ^^ ) och slutar vid tre varje dag. Däremot är det faktiskt ganska jobbigt att gå upp på morgonen.


Från i måndags tills imorgon kommer min klass bara ha slapp lektioner, och de "riktiga" lektionerna börjar inte förrän på torsdag. Imorgon har vi skolfoto.

Nu tänkte jag faktiskt ta en fototur även fast vädret är lite halvkasst.
Ha det bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0