Till stugan


Fotat och redigerat av mig, med Nikon D60 och Nikkor 50 mm f/1.8

Hej på er!
Sitter och småpackar lite. Ska nämligen åka till stugan imorgon tills på söndag, komemr hem måndag - tisdag och sticker iväg igen på onsdag och kommer hem nästa söndag. Pappa ska ha 50-årskalas nästa lördag, så vi ska till sommarstället och fixa där eftersom festen kommer hålla hus där.

Jag kommer fota, njuta en massa och arbeta utomhus hela veckan, så jag kommer nog varken hinna eller ha lust till att blogga nu på någon vecka. Det är möjligt att det kommer in något hastigt inlägg på måndag eller tisdag.

 Ha det svinbra!


Kommentarer
Postat av: Moa

sv,tack! :)

2010-07-16 @ 17:28:12
URL: http://mohaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0