Trumpet tårar



Imorse tog jag ett par stycken självporträttsbilder. Är inte riktigt helt nöjd, så jag ska ta en till menyn imorgon igen. För övrigt har jag dragit på mig världens förkylning, så nu ska jag leva på te och halstabletter  :)

Var förövrigt och spelade trumpet tidigare ikväll, och vi var bara 4 trumpeter av ca 15, men trots allt lät det tydligen skitbra, eftersom vår dirigent blev tårögd för att vi spelade så himla bra. Tror aldrig det har hänt innan, så vi blev på så himla bra humör att resten av speltiden lät så himla dåligt, konstigt nog :)

Nu tänkte jag sätta mig och måla framför teven, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0