ELIN


Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1.8 + Reflexskärm silver/vit
Modell: Elin
Foto: Maria, Jag

Hej på er!
Jag befinner mig på vårt "sommarställe" uppe i småland. Jag har målat en massa idag. Trappräcken har blivit gråa och fina.

Vädret är riktigt tråkigt, regnigt och mulet men igår var det jättefint. Var ute på en halvtimmes naturfotoprommenad med mig själv i går vid halv sex tiden. Då sken solen jättefint och här i skogarna blev ljuset magiskt. Det blev faktiskt några riktigt bra bilder som ni kommer få se när jag kommer hem på söndag.

Imorgon ska jag dra spikar från ett par gamla brädor.
Tjingeling tåring!

Kommentarer
Postat av: patricia

hejsan! jag har en fotoävling i bloggen just nu, lust att vara med? :)

allt du behöver veta står här: http://patriciajacobs.blogg.se/2010/july/fototavling.html#comment

hoppas just du anmäler dig

2010-07-09 @ 11:08:35
URL: http://patriciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0