En liten sockertopp



Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1.8 + Reflexskärm silver/vit 80cm
Framför kameran: En liten sockertopp
Bakom kameran: Jag

Hej mina favoriter!
Hoppas att allt är bra med er en mysig lördagskväll som denna.
För sisådär en timme sedan kom jag hem från stan, där jag var och tittade på kördraget. Körerna var superduktiga! :)
För övrigt har jag legat i solen och degat, och cyklat fram och tillbaka, kors och tvärs hela dagen. Var en sväng nere på stan med mamma. Fick två somriga klänningar med mig hem.

Nu ska jag titta på en film tror jag,
Ha det bäst flodhäst!


Kommentarer
Postat av: > > c l a u d i a s g a r d e r o b < <

svar. åh, tack så jättemycket :) blir jätteglad !

fin blogg!

2010-06-06 @ 13:55:55
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0