Jag bakom bloggen

Välkommen till min nystartade blogg!
Du kanske känner igen mig från min förra blogg Fotografier, by Maria? Nu är det i alla fall den här bloggen som gäller, mariafoto.blogg.se!

Jag heter då Maria, född i November -96, och bor i norra Skåne. Jag är en glad, possitiv tjej med ett starkt intresse för kreativitet. Allt från att pyssla ihop något smycke till att skapa foton faller mig otroligt bra i smaken. Varje dag gör jag något kreativt, antingen med en kamera, målarpensel, nål, tång eller något helt annat, i handen.




Mitt intresse för foto väcktes när min pappa fick en Nikon D60 i födelsedagspresent. Efter det har jag utforskat kameran och fotat nästan varje dag. 

Är det något ni undrar över, eller om ni vill kontakta på något annat sätt finns jag att nå på mail: [email protected] .
Yes, det var det. Ha det bra! ♥

Ps.  Ledsen för den urkassa kvalitén på headern, ledsen för det!

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Vad roligt, tack! :)

2010-03-26 @ 19:30:24
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0