Den där Maria!


Puuh! Nu är jag äntligen hemma efter en massa träning. Lördagar är väldigt skönt, absolut. Men de är inte lika underbara när man är en timme fel på tiden, och man cyklar till träningen aldelles för tidigt.
Skulle det kunna hända någon annan än just mig? Nej Nej och åter Nej, absolut inte! Så nu är jag lite trött efter att ha cyklat ca 9,2 km, och simmat.

Annars har jag pluggat en hel del idag, och det har varit riktigt effektivt måste jag säga. Nu ska jag bara sitta hela kvällen... ( okej, lite överdrift.)



Dessutom har jag hunnit med att ta lite självporträtt idag. Och Ja, jag är medveten om att äpplet ser ut som en clown-näsa (; , men somsagt - så går det om man heter Maria. ♥

Kommentarer
Postat av: matilda - smilinggirls!ッ

Hej!

Nu har vi en utmaning på bloggen, där det handlar om att ta ett foto på två personer (på sig själv och en kompis eller på två kompisar) när dom hoppar upp i luften och knockar fötterna mot varandra. Bäst "knock" och bästa redigering vinner länk!

Intresserad? Läs mer:

http://smilinggirls.blogg.se/2010/october/utmaning.html

2010-10-10 @ 10:54:46
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0