ELIN



Foto: Jag
Modell: Elin
Utrustning: Nikon D60 + Nikkor 50 mm f/1.8



Lite bilder från helgen.
Bloggen har stått stilla ett tag, och jag har faktiskt inte orkat eller haft lust till den över huvud taget. Vi får väll se om det blir bättre uppdatering hädanefter.

Vi slutade 12 idag. Hade håla från musiken. Lite tråkigt, eftersom musik är ett av de bästa ämnena. Men det var samtidigt jätteskönt eftersom vi hade en liten rivstart på terminen med jobbiga läxor och glosor.


Nu tänkte jag snart gå ut i det fina vädret och mysa med en bok.
Ha det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N E

fina bilder (:

2010-09-01 @ 16:26:38
URL: http://sssssannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0