Pissregn...



Hej!
Just nu sitter jag blöt, med en stor, varm och framför allt jobbig katt i knäet. Han slickar mig på fingrarna och går på tangentbordet, samtidigt som jag försöker skriva. Allt bara för att det började regna!
Att sedan folk går runt om mig, stoppar mig när jag försöker cykla, och ser helt oberörda ut av Guds hemska kiss (hehe!), gör mig ännu mer förbannad. Varför är det bara jag som har dyngsura jeans och tygskor, motvind, äckligt snor rinnande från näsan, hela ansiktet fullt av rinnande smink och numera en tejpad rygg (eftersom jag har varit hos sjukgymnasten).

Nej, nu ska jag sätta mig och tycka ännu mer synd om mig själv och plugga. Blöö.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars dig :/ Där jag är är det hyffas väder, det regnar i alla fall inte :)



Jättefin bild du tagit :)

2011-04-05 @ 16:51:47
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Nea

Stackars lilla Maraja!

Meeeen Det Kunde ha varit värre....Nja ganska tveksamt faktiskt......haha.... skoja bara, skämt och sido som man brukar säga;P



Hoppas att morgondagen blir bättre och hälsa Affe från mej att JAG inte tycker att han är jobbig;) kram Nea

2011-04-05 @ 17:43:45
Postat av: Anonym

Stackars lilla Maraja!

Meeeen Det Kunde ha varit värre....Nja ganska tveksamt faktiskt......haha.... skoja bara, skämt och sido som man brukar säga;P



Hoppas att morgondagen blir bättre och hälsa Affe från mej att JAG inte tycker att han är jobbig;) kram Nea

2011-04-05 @ 17:44:25
Postat av: Rebecca • Foto

Vara med i Veckans bild? Den här veckans tema är Vatten ;)

http://rebeccaadnell.blogg.se/2011/april/veckans-bild-v14-1.html

2011-04-07 @ 21:54:49
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0