Elin i motljus


Foto: Jag
(Tvingad? ) Framför kameran: Elin

Nu är jag hemma igen. Det är så himla skönt att komma hem och ta en dusch och packa upp väskan efter en lång biltur.

Här kommer två bilder på underbara Elin i underbart motljus. Jag tycker om överflödet av motljus på bilderna, och är medveten om att den understa bilden är ganska oskarp. Men det tycker jag gör bilden och bara är härligt. Karaktär.

Nu tänkte jag göra mig en kopp med varm choklad och återgå till uppackning av väskan och ett avkopplande pussel. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Clara

ja, blev jättenöjd:)

2011-01-09 @ 23:09:58
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0