Hair



Foto: Jag

Nu är jag hemma sedan ca 2,5 timmar och har redan hunnit måla på ett lager till på mitt nu nästan helt vita skrivbord, duschat och ätit kvällsmat. Effektiva Maria var namnet, hehe!
Ikväll blir det bara vila som gäller. Jag ska bara ligga framför teven och inte röra mig ur fläcken ♥

Tiger





Foto: Jag
Modell: Jag, eller Tigerwoman?


Självporträtt taget igår eftermiddag. Det blev en himla massa bra bilder!
Jag ska fixa en ny header. Den som jag har nu tycker jag sitter lite fel...

Nu ska jag måla skrivbord, ha det bäst ♥

Världens bästa katt







Hej på er!
Det här är vad jag sysslat med i två timmar av eftermiddagen, och jag har en himla massa mer bilder att visa!
Det är nästan lite svårt att inte tycka synd och stackars lilla Alfons på sista bilden. Förlåt! Efter han lekte modell har han sovit utan att röra en fena...

The Sims 3





Syns det att jag gillar The Sims 3, eller?


Ankor





Foto: Jag

Hela dagen har jag städat. Syster Ellen har rensat nästan hela sitt rum, och jag blev så sugen på att rensa bland gammal skräp och onödiga prylar. Så en hel del ska få åka till tippen, och helt plötsligt blev mitt rum helt klart mer öppet och fint!
Trist att vädret är så pissigt, jag som tänkt gå upp och fota lite nya vårbilder...

Butterflies



Foto: Jag
Tycker att blomman påminner lite om fjärilar...

Nu ska jag snart sticka till Linnea och Ellinor. Ha en svinbra lördagskväll ♥


Regn och hagel





Foto: Jag

Godmorgon! Jag kan väll erkänna att jag inte är någon sjusovare, men saken gör det ju inte bättre av att det börjar hagla överdrivet mycket vid klockan halv sju på morgonen. Men vad sjutton, det är ju ändå Påsklov!

Senare idag ska jag träffa Ellinor och Linnea. Blir himla trevligt det!
Ha det svinbra


En av favoritbilderna från 2009



Foto: Jag

Bilden är tagen September 2009 av en slump, med tro det eller ej, en liten kompakt samsung kamera. En av mina absoluta bilder från 2009.

Hej på er! Kul att se att rätt så många redan hittat hit. Ni är så välkomna så!
Härligt med fredag. Nu ska jag upp och mysa framför Tv:n med la familia.

Vi syns! ♥


Jag bakom bloggen

Välkommen till min nystartade blogg!
Du kanske känner igen mig från min förra blogg Fotografier, by Maria? Nu är det i alla fall den här bloggen som gäller, mariafoto.blogg.se!

Jag heter då Maria, född i November -96, och bor i norra Skåne. Jag är en glad, possitiv tjej med ett starkt intresse för kreativitet. Allt från att pyssla ihop något smycke till att skapa foton faller mig otroligt bra i smaken. Varje dag gör jag något kreativt, antingen med en kamera, målarpensel, nål, tång eller något helt annat, i handen.




Mitt intresse för foto väcktes när min pappa fick en Nikon D60 i födelsedagspresent. Efter det har jag utforskat kameran och fotat nästan varje dag. 

Är det något ni undrar över, eller om ni vill kontakta på något annat sätt finns jag att nå på mail: [email protected] .
Yes, det var det. Ha det bra! ♥

Ps.  Ledsen för den urkassa kvalitén på headern, ledsen för det!

RSS 2.0