Min lilla solstråle



Här har ni min lilla solstråle. Sötare varelser får man leta efter.  

Tar en paus från allt skolarbete, och skriver ett inlägg istället. Det är härligt att fira påsk i småland med 23 grader och skinande sol. Men nu har skolan börjat igen, och nu är det bara att komma tillbaka till de gamla vanorna igen och stå ut till sommarlovet. Solen skiner fortfarande, och det är ju underbart. Så nu ska jag ta vara på det och sätta mig ute i solen och mysa. Ha det bäst. Vi hörs! 

Skärtorsdag!




Idag är det skärtorsdag, och 23 grader ute! Det är helt galet!
Jag var ute på en prommenad innan idag, och fotade en massa vitsippor. Det blev super!
Nu måste jag packa väskan, för jag ska till Småland! Ha en trevlans påsk om vi inte hörs! Kram ♥


Smile


Mariasfoto 1 år!



Hur kan jag glömma! Den 25e Mars fyllde bloggen ett år! How nice?!
Graaaaaaaaaaattis till la blogg!!!


Vitsippor


Malmö



Suddigt och dant, men jag gillar det.

Idag var jag, mammsen och pappsen på utflykt i Malmö. Det var riktigt mysigt, men gud vad trötta vi blev när vi kom hem. Tror att både mamma och pappa ligger och sover :)
Ha en trevlig lördag!

Pissregn...



Hej!
Just nu sitter jag blöt, med en stor, varm och framför allt jobbig katt i knäet. Han slickar mig på fingrarna och går på tangentbordet, samtidigt som jag försöker skriva. Allt bara för att det började regna!
Att sedan folk går runt om mig, stoppar mig när jag försöker cykla, och ser helt oberörda ut av Guds hemska kiss (hehe!), gör mig ännu mer förbannad. Varför är det bara jag som har dyngsura jeans och tygskor, motvind, äckligt snor rinnande från näsan, hela ansiktet fullt av rinnande smink och numera en tejpad rygg (eftersom jag har varit hos sjukgymnasten).

Nej, nu ska jag sätta mig och tycka ännu mer synd om mig själv och plugga. Blöö.

RSS 2.0