Läget just nu.


En glader bilder på söta Elin!

Plugga är vad som gäller just nu, därför blir det inte speciellt mycket bloggning. Dessutom är det ju ganska tråkigt att blogga utan att ha något att blogga om..
Imorgon är det sovmorgon och det ska bli så himla skönt! Hade tänkt plugga lite på morgonen, så det blir lite ledigt på eftermiddagen istället.

Efter en hektisk dag med jogging och dans är jag faktiskt jättetrött. Min kropp skriker "Soooovaaa!!!". Så nu ska jag nanna. Godnatt! ♥

Blåklocka


En bild jag tror jag visat förut.

Hej på er!
Äntligen helg, och det är så skönt och välbehövligt. Helgen kommer dock mest bestå av plugg, men det är ändå skönt! Ska hälsa på syrran imorgon och sova där till söndag, vilket ska bli kanonkul!
Ikäll ska jag göra wok med min andra syster, titta på idol och skavlan. Ska bli gott och roligt!

Nä, nu får det vara nog om min kväll/helg.
Ska ni hitta på något roligt?

Stor kram.

Slappedagen

Idag är en sådan där supertråk och seg dag. Det var meningen att jag skulle träna innan också, vilket jag gjorde, men väldigt dåligt. Har nog inte simmat såhär dåligt på flera år faktiskt. Men det är väll sådana dagar som behös det med.

Däremot har jag fått lite plugg gjort. Det är ju skönt! Skrev lite kapitel till svenskan. Vi har en uppgift som handlar om att skriva en självbiografi. Det är faktiskt riktigt roligt, och får en att tänka till.

Nu har jag precis sovit i en halvtimme. Det var underbart och jag funderar på att dra mig tillbaka till sängen igen.


Är det inte så att Greklands bilder brukar pigga upp?

Nu blir det snart foodtime! Det bjuds på lasagne.
Sedan såg jag att pappa hade köpt hem en massa exotisk frukt. Så ikväll blir det fruktpartaj! ♥

Fotogalleriet



Glöm inte att titta in i mitt egna galleri.
Ta er gärna tid att titta på bilderna. Är jättetacksam för konstruktiv kritik.


Nu blir det sängen som väntar.
Godnatt


Jag tävlar


[Hoppas det var okej att jag lånade bilden]

Nu har Linnéa Isabelle (<-länk) ordnat en tävling (<-länk) i sammarbete med tryckdig.se där man kan vinna och designa sin alldeles egna ocg personliga almanacka. Jag tänker självklart vara med i tävlingen!


Tråk



Bjuder på ett litet självporträtt såhär på kvällskvisten.


Kom för ca en halvtimme sedan hem från trumpetträningen som förövrigt är pisstråkig med min nya tråk-lärare. Surt.

Detta blir ännu ett ointressant inlägg. Tyvärr har jag inte speciellt mycket mer att komma med heller. Vi får väll se när jag kommer ur mina så kallade svacka.

My sweetie



Bjuder på en gammal bild jag hittade i bildarkivet i Photoshop. Gillar faktiskt det riktigt korta särpedjupet, trots att sötnosens öron blir lite suddiga. Det ger ändå en cool effekt.

Jag tänkte råplugga lite franska nu på kvällskvisten. Efter det tänkte jag faktiskt spela lite täjväspäjl ( undrar om någon förstod alls det där? )

Ha en bra kväll ♥

Bullar à la moi



Hemma från skolan, en en hektisk skoldag. Nu tänkte jag värma lite bullar från frysen, bre ett par mackor och ägna mig åt skolarbete en stund, sedan bär det av till spelningen.

Ha en fin eftermiddag!

Elin



Elin.

Skolarbete står på listan idag. Hörs när det är gjort.
Ha det bäst ♥

For real



Passar på att lägga in en bild medan jag är vaken.

Rainy day



Är allmänt fredagstrött, och slut efter en häktisk ( Höm Höm... ) dag med mina favoriter.
Ska bli så himla skönt att för en gångs skull åtminstonne få försöka sova ut imorgon.

Förövrigt börjar jag också bli lite smått hungrig, och det luktar singott från köket. Mums fillibabba!
Ha en bra kväll! :)

I Say:


Gammal bild. 2008

Är inte så pigg för tillfället. Känner mest för att bara ligga i sängen och ta det lungt.
Det kommer förmodligen mer uppdatering imorgon, eller möjligtvis ikväll.

Med vinden i håret och sand mellan tårna



Modell: Michaela
Fotograf: Jag
Utrustning: Nikon D60 + Nikkor 50 mm f/1.8 + Reflexskärm silver


En av mina absoluta favoriter från i helgen, eller kanske av de bilderna som jag någonsin tagit! Färgerna och ljuset mäter sig så jämnt och fint över hela bilden, och Michaela är så otroligt söt! ♥

ELIN



Foto: Jag
Modell: Elin
Utrustning: Nikon D60 + Nikkor 50 mm f/1.8



Lite bilder från helgen.
Bloggen har stått stilla ett tag, och jag har faktiskt inte orkat eller haft lust till den över huvud taget. Vi får väll se om det blir bättre uppdatering hädanefter.

Vi slutade 12 idag. Hade håla från musiken. Lite tråkigt, eftersom musik är ett av de bästa ämnena. Men det var samtidigt jätteskönt eftersom vi hade en liten rivstart på terminen med jobbiga läxor och glosor.


Nu tänkte jag snart gå ut i det fina vädret och mysa med en bok.
Ha det bäst! ♥

RSS 2.0