Glad alla ♥ dag, i efterskott

Tänkte bara hälsa er alla en trevlig alla hjärtans dag, i efterskott på jag inte hade någon möjlighet att göra det igår. Ni är bäst ♥


Soluppgång



Imorse var jag uppe tidigt. Eller jag vid halv åtta, då solen gick upp. Soluppgången var galet fin denna mrogonen, och det var jag inte sen med att bevara på bild ;)

Åtta Råtta



• Peace • Försöka se mystisk ut • Försöka se allmänt wierd ut • Försöka se frågande (eller hotande...) ut •

Just det. Fyra till. Fast åtta. Välj själv ;]


Maria gånger fyra



Nikon D90 + Nikon 50 f/1.8

Med extra feber-glans i ögonen åstadkom jag lite bilder i förmiddags, då solen skapade dagens finaste fönsterljus! Åh, underbart! ♥ Har du någon favorit av de här fya förrästen?

Kvällens sysselsättning (för den som hemskt gjärna vill ha något roligt att anteckna...) blir att klappa en lat katt, titta på barnkanalens kalasbraiga Fixa Rummet och äta glass, i stora lass!


Sjuk



Sitter hemma. Uttråkad. Vaknade med någon fruktansvärd huvudverk och sjukt ont i halsen, då jag bara sovit två timmar på hela natten. Har alltså varit hemma med feber och endast katten som otroligt socialt sällskap. Jädrans!!

Hoppas ni har det bättre än mig. Kram

Wednesday



Ondsag idag, och jag ska inte göra någonting. Bortsett från att göra färdigt min fysikinlämning. Härligt!
Ha det bäst!

RSS 2.0