Datorfix



Hej på er kära vänner!
Igår var jag och familjen på äventyr på elgiganten i ett par timmar. Det slutade med att vi kom hem med två nya datorer, en till familjen och en laptop till min syster som ska flytta hemifrån. Just nu håller vi alltså på att fixa med datorn för att så snart som möjligt bli klara för att byta dator. Därför kan det vara så att bloggningen inte går precis som jag väntat mig nu några dagar framöver. Men man vet ju aldrig, vi kanske blir färdiga redan i eftermiddag?

Så ser min dag ut idag, fix med datorn.
Vad ska ni hitta på idag?


Sommar blommor.


Hej!
Nu är sommarlovet slut, och det är skolbänken som gäller framåt. Tillbaka till gamla vanor och tråkiga rutiner.
Så ligger det till just nu. Kram

Hej!



Jag tänkte bara säga HEJ! :)
Trots att jag blev så peppad på att börja blogga som vanligt igen blev det ju inte så. Jag åkte iväg till småland och där blev det absolut ingen bloggning alls. Så Hej igen!


Today


Vackra Michaela       

Hello!
Just nu sitter jag och är lite smått stressad, egentligen utan anledning. Jag har städat hela dagen, och i eftermiddag ska jag åka till Danmark och spela trumpet vilket jag är så himla taggad inför! Inom en timme ska jag alltså hinna med, - att laga mat, - att äta, - att packa ihop alla mina saker, - att ta på mig min fula uniform (;, - ochh att ta mig ifrån huset. Jaja, det löser sig säkert.

Nu tickar klockan på, och jag måste gå (roligt rim!!)
Ha det bra!

Sommar



Härliga sommarljus!

Red lips


Michaela

Jag är SÅ HIMLA NÖJD med de här bilderna!!! Michaela är så söt, och jag lyckades verkligen med ljuset och skärpan, som jag kämpat med a pretty long time. Tyvärr blir kvalitén och färgerna grymt dåliga när man laddar upp de, men äcsh!

Lite egopepp sådär mitt i sommaren är ju himla roligt :D

Nu kör jag igång den här ekande bloggen igen, och jag är himla pepp, och full på en massa roliga idéer!

RSS 2.0