"Den som väntar på något gott..."




För ett par månader sedan vann jag en almanacka hos vindpusten.blogg.se från tryckdig.se. Efter en massa strul med beställningarna har jag nu äntligen kunnat skicka in beställningen och fått bekräftelse på det. Nu sitter jag och väntar på min almanacka i juletider, och den borde komma nästa vecka, dagarna innan julafton! Perfekt (:
Detta är i alla fall en av bildsidorna i almanackan. Tror det kommer bli riktigt bra!

För det är väll som man säger,
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"


Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fina bilder som vanligt! :)

2010-12-17 @ 19:37:26
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Just nu så har jag frågestund på min blogg. Om du har några frågor har du nu chansen :) Jag svarar på dom ikväll!

2010-12-19 @ 09:56:09
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0