FRÅGESTUND!



Eftersom min blogg tydligen också lider av trötthet och köldskador (Johoo! Om det ska fortsätta vara - 11 grader kommer jag dö...!... Eller jag ska inte klaga. Det är - 30 längre upp i vårt isbjörnsland...) så tycker jag att en frågestund skulle sitta som grädde på moset, eller vad man nu säger. Kan gissa att jag inte kommer få speciellt många frågor, så jag kör på med en tävling på samma gång.

Den som ställer flest och bäst frågor vinner en fetsmockig länk på min blogg! Det låter väll inte så pjåkigt?

Frågestund is in the air...

Kommentarer
Postat av: Malin

1. Är din kamera lätthanterad?

2. Regegerar du dina bilder mycket eller lite?

3. Brukar du då använda photoshop i så fall vilket program?

4. Vad är ditt favorit program på tv?

5. När började du fota?

6. Vilken var din första kamera?

7. Vad önskar du din i julklapp?

8. Har du gått på en fotokurs?

9. Rekomenderar du något inom fotografering?

10. Vilken känd blogg läser du mest?

2010-12-23 @ 11:56:16
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: linda

Vem är snyggast i bloggvärlden? (jag) haha

Varför började du fota? hur gammal var du ?

Använder du dig mycket av photoshop och så vidare? :)

2010-12-23 @ 20:23:24
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

1. Vad fick du i julklapp? :D

2. Vilket objektiv rekommenderar du till porträttfotografering? :)

3. Vad är roligast o fota på? :D

4. Vad drömmer du emot? :D

5. Vilken kamera har du?

6. Hur mycket har din fotoutrustning kostat änsålänge? ;) igenomsnitt..

7. Har du beställt hem något ifrån tvspelsweb.se?

8. Vad har du för data ? :D

9. Har du en egen studio?

10. Har du några djur? :D

11. Vad har du för favorit blogg? :)

12. Har jag ställt bra frågor? :)

13. Vad tycker du om min blogg?



haha :D



fin blogg föresten!

2010-12-25 @ 21:05:54
URL: http://nattafoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0