Sjuktider


Mamma

Det var så himla många som var sjuka i skolan idag. Jag har också varit lite hängig, och hela skoldagen gick oerhört långsamt och jag var bara trött hela tiden. När jag kom hem lade jag mig direkt i sängen, och tittade lite på TV. Vid fyra somnade jag, vaknade upp vid halv fem och somnade igen vid fem då jag vaknade 45 minutersenare under två täcken och min stora fodrade munkjacka.

Nu har jag bara känt mig yr och trött. Antar att det inte blir någon träning för min del idag, utan del blir väll helt enkelt att ligga i sängen och ta det lungt.

Hoppas att ni håller er friska såhär i de första Decemberdagarna ♥

Förrästen, en uppdatering av den höstiga designen till en vinterdesign. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Krya på dej Maria :)

Hoppas vi ses på söndag :)

kram bella . <3

2010-12-03 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0