Överraskningspartaj!






Shites pommfrites vilken dag!
Hela staden har täckts av en molntäcke - hur underbart som helst!

Efter skolan idag skulle jag om mina vänner överraska en kompis som snart fyller år. Vi hade tänkt åka ner på stan och bjuda henne på en mysig fika. Efter många om och men åkte vi ner i snövädret, och fikan blev helt klart superlyckad!

Vad jag inte visste något om var att mina söta nötter till vänner skulle fixa en överraskningsmiddag till mig. Och tröga jag fattade verkligen ingenting! Det roligaste var att de har gått och filat på de här idéerna jättelänge utan att övslöja sig!

Tack så hemskt mycket mina underbara vänner för denna kvällen! Ni ska veta att jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg!:)

2010-11-20 @ 10:26:21
URL: http://photosbyemma.wordpress.com
Postat av: Nea och Nor

Varsågod!! Hoppas att du hade lika roligt som vi, du skulle bara sett din min när du plötsligt förstod allt!! :P <3

Lite trög är du allt, men det är vi nog alla <3

kramar din twinizar.

Vi älskar dej med MajkenBajken!!<3

2010-11-20 @ 10:48:58
Postat av: Neha

Mumsiga bilder:D (förutom sista, den var bara söt)

2010-11-24 @ 11:08:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0