Väg

 

Nikon D90, Nikkor 50 f/1.8

Hej på er!
Ett tag sedan jag uppdaterade nu. Tänker inte skylla på något även fast det finns många anledningar eftersom jag inte heller haft någon större lust att uppdatera bloggen.

I helgen åkte jag och min moder och fader till Småland och hälsade på kära mormor. Vi passade på att ta en prommenad i det ganska mulna vintervädret i skogen. Det var jättemysigt och såklart blev det en hel del bilder. Bland annat tog jag denna bilden. Är riktigt nöjd med den. Jag tycker den har känsla.

Kommentarer
Postat av: PHOTOSHOES

SV: tack! :D

2010-11-24 @ 17:05:39
URL: http://photoshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0