Fotodag



Nikon D90 + Sigma 70-300 f/4 + Reflexskärm silver

Igår var en riktig fotodag! Var uppe redan vid tio för att ta en fototur med vännerna. Det gick riktigt bra, och jag är kalasnöjd med bilderna.

Vid halv-ett-tiden gick vi hem för att äta och värma oss, vilket var välbehövligt med tanke på våra frusna tår. Inte långt därefter gick jag och Ellinor tillbaka till samma ställe för att möta upp Emelie. Solen var inte på humör för att stanna uppe, utan den gick ner när klockan stod på 15.15 ungefär. Trots allt så blev bilderna på Emelie grymt bra. Har suttit och redigerat en hel drös med bilder både idag och igårkväll som ska lämnas. Hoppas hon blir nöjd själv.

När jag kom hem vid kvart i fyra i går eftermiddag var jag stentrött och jag somnade nästan framför teven.
Men det var en askul dag :) ♥


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jätte fina bilder!! Ja, det var en grym dag!

2011-01-04 @ 14:27:11
Postat av: Malin

Fina bilder, ska bli kul att få se dom andra. Om du kommer lägga upp dom? :)

2011-01-04 @ 14:34:55
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Fotoemilia

Fina porträtt :)

2011-01-04 @ 17:11:56
URL: http://fotoemilia.blogg.se/
Postat av: Alexandra

superfina bilder :D

2011-01-04 @ 18:02:25
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0