Min kära vän Elin ♥


Nikon D90 + Nikon 50 f/1.4 - Reflexskärm, silver
Framför kameran- Min kära vän Elin ♥

Igår hade jag studiedag, så jag passade på att sticka ner på stan, då jag behövde få några saker köpta. Vid lunch träffade jag min underbaraste små vänner för att gå och äta goood lunch på stan, och sedan fota lite. Med mätta magar gick vi ner till hamnen, där solen stekte på, och vindarna blåste. Vi hade en supermysig dag!

Nu sitter jag med hungrig mage och väntar på den asgoda kvällsmaten. Det ska bli så himla gott efter en jobbig, men så himla skön joggingrunda! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som att du haft en skön dag :)

Jag undara om du skulle kunna visa lite fler bilder som du tar. Du tar så fian bilder så jag skulle vilja se mer av det! :)

2011-03-23 @ 19:35:13
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0