Självporträtt


Nikon D90 + Nikon 50 f/1.8
Reflexskärm silver

I tisdags såg jag ett underbart porträtt och blev super inspirerad. Igår slutade jag lite tidigare och hade inget annat att göra, så jag tog tillfälle till akt att fota självporträtt och få ut min inspiration på bilderna. Tycker jag lyckades bra med vissa bilder (denna är en av de), men tyvärr kom fokusen fel på de alldra flesta bilderna. Jag tror jag kommer göra om denna fotograferingen när jag får tid till det.

Gillar ni bilden i färg eller svartvitt?
Personligen gilalr jag den i fär mer :)

Nu blir det trumpetlektion, och senare ikväll simning.
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder! :D Gillar den med färg mest! :D

2011-05-12 @ 21:41:57
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0