Läskiga bilder och tankfyllda nätter



När jag visade de här bilderna för mamma, utbrast hon HJÄLP!
Jag fattade ingenting. Jag var ju jättenöjd med bilderna. Vad menar hon??
- De är ju jätteläskiga!....
.... Ja! De är jätteläskiga, verkligen skitläskiga. Men jag gillar faktiskt det. Bilderna är ju faktiskt intressanta, trots att de skrämmer skiten ur en.

Inatt, när jag skulle gå och lägga mig, var jag så himla inspirerad. Jag har aldrig kännt så i hela mitt liv. Jag ville inreda hus, fota en massa, bygga möbler, sy kläder och väskor, baka fina bakelser och en himla massa mer. Det slutade med att jag somnade efter 2 timmar, jättetrött, men med flera kvadratmeter stora dröm-måln runt huvudet.

Kommentarer
Postat av: Anna Henderson

Hej Maria! Fantastiska bilder, jag undrar bara vad du har för kameratillbehör och var du köpt dom? :) Kram på dig!

2011-11-02 @ 17:51:27
URL: http://annahenderson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0