Exotiska växter




Nikon D60 + Nikkor 50cm f/1.8

Hej på er!
Jag är röd som en kräfta, och har bränt mig i ansiktet och hårbottnen (aj!!) efter att ha legat i solen och pluggat matte i tre timmar. Underbart härligt!
Efter det tog jag med mig kameran ut i trädgården och fotade lite. De här bilderna fick jag till, och jag tycker de blev svinhäftiga. Ser inte ut som om de kommer från Sverige nästan...
Min syster som ni sett på bild tidigare ville att jag skulle hjälpa henne att laga ett par shorts som hade gått sönder. Vi gjorde en liten deal, så jag fick fota henne som utbyte, skitbra deal!! :)

Här kommer ett litet roligt "samtal" jag hade med min kompis i tisdags:

Vän: Vet du vad jag har gjort hela eftermiddagen igår?
Jag: Nää... Vet inte
Vän: Jag har verklgien fått dille på att lägga pärlplattor!
Jag: Ooo, vem är Dille? Känner jag honom?
Vän: Dumhuvud! Det är ett uttryck!

Höhö, mitt ordförråd ligger på topp!! (:

Kommentarer
Postat av: Maria

Den första bilden var riktigt cool. :)



sv: Tack så mycket :D

2010-06-03 @ 20:19:51
URL: http://various.blogg.se/
Postat av: LOUISE -fotoblogg

TACK!! :D dina var också snygga!

2010-06-03 @ 20:27:02
URL: http://bylouise.webblogg.se/
Postat av: jennie [ Fotoblogg ]

fina bilder :)

2010-06-12 @ 15:23:25
URL: http://jenniephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Hej! Jag heter Maria, är femton år och bor i Helsingborg. På min blogg kommer du få se bilder från vardag och fotograferingar, och allt annat vad jag har för mig.





RSS 2.0